Vad man får ut som företag:
- Förbättrad kunskap om logistik, transporter och hur dessa kan optimeras inom företaget.
- Erfarenhetsutbyte med andra företag som står inför liknande logistikutmaningar.
- Inspiration och idéer för samarbeten och partnerskap, samt insikter om hur logistik kan bidra till konkurrenskraft.
- Möjlighet att fokusera på olika delar av logistiken beroende på tema – beroende på vilken roll man har inom företaget.
- Pris och upplägg: 12 000 kr exkl. moms per år, inklusive fika och lunch vid fysisk träff.
Upplägg:
- Tre möten per år: en (ibland 2) fysisk träff och två (en) digitala träffar. Varje träff har ett specifikt tema.
- Medlemskapet är kopplat till företaget, olika personer kan delta beroende på tema.
Exempel på teman senaste åren:
- Globala och nationella marknadstrender inom logistik.
- Samarbete och partnerskap – med fokus på optimering, samkörning och distribution.
- Hållbarhetskrav och redovisning – fördjupning i processerna.
Datum 2026:
- 15 april
Anmäl dig till träffen här - 2 september
Anmäl dig till träffen här - 2 december
Anmäl dig till träffen här
Obs: företaget måste vara medlem i nätverket för att kunna anmäla sig till träffarna.
Skicka ett mejl till Therese Kratz för anmälan till logistiknätverket [email protected]